خواص نوشیدنی آلوئه ورا

خواص نوشیدنی آلوئه ورا

خواص نوشیدنی  آلوئه ورا:

  • کمک به قلیایی شدن pH بدن:

با توجه به pH اسیدی بدن، محیط مناسبی برای بروز بیماری ها می باشد. با خوردن غذاها و نوشیدنی های قلیایی نظیر نوشیدنی آلوئه ورا می توان pH بدن را تنظیم کرد تا از بروز بیماری جلوگیری شود.

  • پیشگیری از dehydration:

گیاه آلوئه ورا سرشار از آب می باشد، و یک راهکار مناسب برای جلوگیری از کمبود آب بدن می باشد. وجود آب کافی در بدن باعث می شود تا کبد و کلیه بدن را سم زدایی کنند و ناخالصی ها را حذف کنند.

  • سلامت کبد

امروزه به دلیل تغذیه نامناسب ایرانیان و افزایش مصرف مشروبات الکلی ابتلا به کبد چرب رو به افزایش می باشد. چنانچه کبد به خوبی تغذیه گردد و آب کافی در بدن وجود داشته باشد، بهترین عملکرد خود را خواهد داشت.

عملکرد خوب کبد، باعث سم زدایی بهتر در بدن شده و نقش کلیدی را در سلامت انسان ایفا می نماید.

از این رو، نوشیدنی آلوئه ورا سالونیک به علت غنی بودن از مواد مغذی و برخورداری از قدرت آبرسانی جایگزینی مناسبی برای انواع نوشابه های گازدار و یکی از بهترین گزینه ها برای بهبود عملکرد کبد می باشد.

  • برای درمان یبوست: نوشیدن نوشیدنی آلوئه ورا به افزایش مقدار آب در روده ها کمک می کند. تحقیقات نشان داده است که اارتباط مستقیمی بین مقدار آب روده و دفع نرمال وجود دارد. آلوئه ورا باعث تنظیم فلور میکروبی روده نیز می شود.
  • منبع تغذیه ای: نوشیدنی آلوئه ورا سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی نظیر ویتامین B ، C ،  E و فولیک اسید می باشد  که باعث تامین مواد مغذی مورد نیاز بدن می شود. آلوئه ورا تنها منبع گیاهی سرشار از ویتامین B-12 می باشد که برای افراد گیاه خوار بسیار مناسب است.
  • حفظ سیستم ایمنی بدن

در صورت نوشیدن آلوئه ورا قبل از خواب می توانید اثرات مفید آن را بعد از یکماه مشاهده کنید. بر طبق گزارش موسسه ملی سرطان، ژل آلوئه ورا باعث بهبود سیستم ایمنی بدن می شود و همین نظر در مورد نوشیدنی آلوئه ورا نیز وجود دارد.

  • کمک به مبارزه با سرطان: بسیاری از عوامل ضد سرطانی منشا گیاهی دارند، و آلوئه ورا یکی از آن ها می باشد.

  بر طبق نتایج یک مطالعه، آلوئه ورا می تواند باعث جلوگیری از رشد سلول های سرطانی و افزایش تاثیر داروهای سرطان شود.

نوشیدنی آلوئه ورا می تواند رشد تومورهای سرطانی را متوقف کند. علاوه بر این، آلوئه ورا تاثیر داروهای ضذ سرطانی را افزایش می دهد.

  • تامین اسیدهای آمینه ضروری: نوشیدنی آلوئه ورا همه اسیدهای آمینه ضروری که بدن قادر به تولید آن ها نمی باشد را تامین می کند. این آمینواسید ها علاوه بر بهبود سلامت عمومی، باعث کمک به عضله سازی می شود

 

 

با ما در ارتباط باشید

کارشناسان ما همواره در انتظار تماس شما همکار گرامی در دفتر مجموعه می باشند.

  • تهران - خیابان شهید بهشتی - خیابان سهند - کوچه شهید متحیری - پلاک 33 - طبقه 4 - واحد 11
  • تلغن: 88546975 - 88546976
  • پست الکترونیکی: info@salonik.ir
    نام و نام خانوادگی خود را وارد نمائید
    پست الکترونیکی خود را وارد نمائید
    تلفن همراه خود را وارد نمائید
    توجه: تا 200 کلمه فضا دارید! 0/200 کلمه
    © 2017, SALONIK. All rights reserved.
    Design By RISEWEB