گونه های آناناس

گونه های آناناس

انواع و اقسام گونه های آناناس

آناناس را همه شما به عنوان یک میوه خوش عطر و طعم می شناسید اما احتمالا نمی دانید که این میوه خوشمزه هم مثل خیلی از میوه های دیگر دارای انواع و ارقام مختلف است که هرکدام خصوصیات و طعم خاص خود را دارند.

از معروفترین ارقام  آناناس می توان به اسموس کاین (Smooth cayenee) اشاره کرد که بیش ترین سطح زیر کشت آناناس در جهان متعلق به این گونه است. نوع دیگر آن جاینت کیو (Giant kew) است که مناسب ترین محل برای کشت آن کشور هندوستان می باشد. اباکاشی (abacaxi در زبان پرتغالی به معنی آناناس) گونه ای کاملا زرد رنگ از آناناس بوده که به بیماری های کشاورزی و آفت ها مقاوم است. کویین (Queen) این نوع از آناناس یک مدل کوتوله و کوچک بوده که به سرما و آفات نیز مقاوم است. رد اسپانیش (Red Spanish) یا گونه اسپانیایی قرمز نیز نوعی از آناناس است که در مکزیک، غرب هند و ونزوئلا رشد می کند و این گونه دارای فیبر بالا و به رنگ زرد کم رنگ بوده و بسیار معطر است.

طیف طعم و مزه این گونه ها از شیرین تا ترش و ملس و رنگ آن ها از سبز تا زرد و قرمز و قهوه ای متفاوت است زیرا هر کدام از این گونه ها متعلق به یک اقلیم آب هوایی هستند که باعث شده این گونه ها هرکدام رنگ و طعم و عطر مخصوص به خود را داشته باشند.

آناناس 1 سالونیک 1 تغذیه سالم 1 گونه های آناناس 1 انواع آناناس 1

با ما در ارتباط باشید

کارشناسان ما همواره در انتظار تماس شما همکار گرامی در دفتر مجموعه می باشند.

  • تهران - خیابان شهید بهشتی - خیابان سهند - کوچه شهید متحیری - پلاک 33 - طبقه 4 - واحد 11
  • تلغن: 88546975 - 88546976
  • پست الکترونیکی: info@salonik.ir
    نام و نام خانوادگی خود را وارد نمائید
    پست الکترونیکی خود را وارد نمائید
    تلفن همراه خود را وارد نمائید
    توجه: تا 200 کلمه فضا دارید! 0/200 کلمه
    © 2017, SALONIK. All rights reserved.
    Design By RISEWEB